Meer weten ? Contact  0476 22 71 15

Betalling met: bankrekening 

meer info voor onze verzendkosten

Meer dan 50 jaar : Ervaring, research & innovatie

Innovatie

Sinds het eerste product meer dan vijftig jaar geleden op de markt kwam, is Amway in de voorhoede van wetenschappelijk onderzoek gebleven. Met 65 onderzoekslaboratoria wereldwijd, ontwikkelt Amway continu nieuwe producten en moderniseert Amway haar klassieke producten om uw klanten het allerbeste te bieden. Elk nieuw product ondergaat rigoureuze testen om ervoor te zorgen dat deze voldoet aan de hoogste kwaliteitsstandaarden. Certifi caties van derde partijen tonen aan dat Amway succes heeft met het ontwikkelen van producten waarop mensen kunnen vertrouwen.

Relaties

Amway is gebouwd op het concept van relaties, te beginnen met de partnerschap tussen onze oprichters. De relaties die bestaan tussen de oprichtende families, werknemers en bedrijfseigenaars liggen aan de kern van het bedrijf. Sterke en betrouwbare relaties zijn ook het sleutelelement van het Amway bedrijfsmodel, omdat ze het voordeel vormen van onze klanten: het grootste comfort en de best mogelijke klantendienst op basis van persoonlijke gesprekken. Dankzij een grondige productkennis en een goed inzicht in de behoeften van consumenten, benaderen onze bedrijfseigenaars elke klant individueel, of het nu gaat om producten of om het opstarten van een Amway-bedrijf.

Burgerschap

We erkennen de persoonlijke waarde in elk individu. Daarom neemt Amway de sociale verantwoordelijkheid in eigen handen. We geloven in onze verantwoordelijkheid om goede burgers te zijn van de maatschappij waarin we leven en werken. Onze werknemers en bedrijfspartners zijn wereldwijd actief betrokken en helpen zo om een verschil te maken.
AMWAY ONE BY ONE™ Campagne voor Kinderen ging van start in 2003 en heeft sindsdien meer dan 112 miljoen Amerikaanse dollar geschonken. In Europa is Amway partner van UNICEF sinds 2001. Amway medewerkers en distributeurs hebben zich ingezet om maar liefst 6 miljoen euro in te zamelen om UNICEF-projecten te steunen.

Merkenfamilie

Voeding, schoonheid en huishoudelijke verzorging is onze portfolio van hoogwaardige producten. Merken zoals NUTRILITE™, ARTISTRY™, beautycycle™ of AMWAY HOME™ dragen bij tot het persoonlijke welzijn en genoegen van onze klanten en zijn de merken waarop Amway Business Owners hun bedrijf bouwen.